Werken bij CCC FSS
Europedia
30 september 2017

Hoe winnen we het consumentenvertrouwen terug?





Krijg je wat je koopt? Weet je wat je eet? Dat zijn vragen die consumenten zich meer en meer stellen. Met de juiste informatie win je het vertrouwen van de consument.

Het vertrouwen van de consument in de levensmiddelenindustrie staat onder druk. De consument is veel beter op de hoogte van misstanden in de voedselindustrie door betere en snellere informatievoorziening, door verschillende gevallen van voedselfraude en de ruime media-aandacht die hiervoor is ontstaan, en door de actieve houding van belangengroepen. Voedselveiligheid is daarmee een zeer belangrijk item geworden voor leveranciers en retailers. Eurofins is naast haar laboratorium services actief in ondersteuning op ondermeer de volgende drie terreinen: voorkomen van fraude en recalls, onderzoek en beleid ten aanzien van allergenen, en beleid en advies over besmettingsgevaar van minerale oliën uit verpakkingen.

In deze whitepaper lees je meer over deze thema’s:

  • Fraude, hoe voorkom ik een recall
  • Allergenen, het belang van onderzoek
  • Minerale oliën, gevaar van migratie in de verpakking

Download hier de whitepaper, Whitepaper Eurofins Consumentenvertrouwen 2017!

Wilt u meer informatie? schroom niet om contact op te nemen met ons. dat mag via mail: sales-food-NL@eurofins.com

 





Vorige Pagina