Vanaf 11 februari is Martijn van der Kamp gestart als projectleider Europortal! – Eurofins Food, Feed & Water Testing Netherlands Vanaf 11 februari is Martijn van der Kamp gestart als projectleider Europortal! – Eurofins Food, Feed & Water Testing Netherlands
Werken bij CCC FSS
Europedia

Vanaf 11 februari is Martijn van der Kamp gestart als projectleider Europortal!



Beste allemaal,

Met ingang van 11 februari start ik als projectleider van Europortal. Een digitaal en toekomstgericht portaal waarin de klant van Eurofins centraal staat. Een uitdagend project waarin ik graag samen met jullie wil werken aan de klantgerichtheid van Eurofins.

Het afgelopen jaar heb ik al met vele collega’s van diverse locaties mogen samenwerken, met name in Barendrecht en Heerenveen. Desondanks wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om mijzelf kort voor te stellen.

Mijn naam is Martijn van der Kamp (27), woonachtig in het ‘mooie’ Kampen. Buiten werktijd mag ik graag squashen, fietsen in de bossen en de wereld rondreizen. Na mijn studie International Business & Management ben ik gestart als Management Trainee bij Eurofins. Tijdens het Traineeship heb ik o.a. de functie Manager Facility & Buildings (a.i.) vervuld. Op dit moment begeleid ik de verbouwing, verhuizing en integratie van Eurofins Barendrecht. Een gaaf maar intens traject waarin we Barendrecht hebben ondergedompeld in de nieuwe ‘look and feel’ van Eurofins. Deze week zet ik samen met de collega’s in Barendrecht de puntjes op de spreekwoordelijke ‘i’, waarna ik mij volledig zal storten op Europortal.

Ik heb enorm veel zin om te starten, aangezien het project Europortal bijdraagt aan de nieuwe visie van Eurofins Food, Feed and Water Testing Netherlands. Daarnaast ben ik van mening dat Eurofins moet (blijven) investeren in het verbeteren van haar klantgerichtheid om de concurrentie voor te blijven.

De beroemde uitspraak “de klant is koning” van Harry Gordon Selfridge is (zelfs na 100 jaar) ook van toepassing in het digitale tijdperk. De afgelopen jaren zien we echter een enorme verschuiving in zowel de verwachtingen van de klant als in de technologische ontwikkelingen en innovaties. Komende maanden wil ik daarom graag samen met jullie ontdekken hoe we de klant centraal zetten in Europortal en het digitale tijdperk.

Mocht je suggesties, ideeën of vragen hebben neem dan gerust contact op. De koffie staat klaar!

Tot snel.

Groet,

Martijn van der Kamp